ANLAMLI SÖZLER

Henuz guzellik kadar erdemliligi de seven bir erkek tanımadım…

KONFÜÇYÜS

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════

Ayrı ayrı baktığımız zaman değer vermediğimiz kimselere,
Bir araya geldikleri zaman değer vermekten daha büyük budalalık olur mu?

Cicero

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
İnsanlar tecrübeleri kadar değil, tecrübe kapasiteleri kadar bilgedir.

Bernard Shaw

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
İki gerçek birbiriyle asla çelişmez…

Galileo

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Ben şimdiye kadar yürek acısına kulaktan şifa verildiğini duymadım…

Shakespeare

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
*Benden nefret edenlerden nefret edecek vaktim yok…
Çünkü ben, bana değer verenleri sevmekle meşgulüm.”

Gabriel Garcia Marquez
══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Sizi gülümsetebilen insanların peşine takılın.
Çünkü sadece bir gülümseme bile,karanlık bir günü aydınlatabilir…!

Moliere
══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Yürek yanmadıkça, göz yaşarmaz….

Mevlana
══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Ölçülebilen sevgi
Zavallı bir sevgidir….

W.SHAKESPEARE
══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Ya ümitsizsiniz.
Ya da ümit sizsiniz.
Ya çaresizsiniz.
Ya da çare sizsiniz.

Behçet Necatigil

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Aşkın amacı birileri için “mükemmel insan” olmak değildir,
Seni mükemmelliğe en çok yaklaştıracak insanı bulmaktır…

Müşfik Kenter
══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Olmadığın biri olarak sevilmektense, olduğun biri olarak nefret edilmek daha iyidir.

Andre Gide
══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Sahip olduklarımızı nadiren, eksiklerimizi her zaman düşünürüz…

SHAKESPEARE

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
“Ben çocukken annem bana hep hayatın anahtarının mutluluk olduğunu anlatırdı.
Okula gitmeye başladığım zaman, sınavda bana ‘Büyüyünce ne olmak istiyorsun?’ diye sordular.
Ben de onlara ‘Mutlu olmak istiyorum’ diye cevap verdim. Onlar bana, soruyu anlamadığımı söylediler.
Ben de onlara, asıl onların hayatı anlamadıklarını söyledim.”

John Lennon

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════

Duyuyorum ve unutuyorum.
Görüyorum ve hatırlıyorum. Yapıyorum ve anlıyorum.

|Konfüçyüs|

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════
Erkek yaşlanır, kadınlarsa değişir.

Goethe

══════ஜ۩۞۩ஜ════════════ஜ۩۞۩ஜ══════

“Her çocuk sanatçı olarak doğar. Esas sorun büyüdüklerinde de öyle kalmalarını sağlayabilmektir.”

Picasso

About Çetin Bayramoğlu

Şairim , insanım.
Bu yazı ANLAMLI SÖZLER içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.