FAZIL SAY – GEZİ PARK PİYANO SONATI

GeziPark -2 Piyano Sonati ile , KaraToprak’dan beri ,en iyi, en cok calacagim, en gorkemli piyano muzigimi yazdim. Inanilmaz mutluyum. Son yillarda en cok ugrastigim eserim oldu. 50 gunde sadece bunu calistim. Kendimin hayatim boyunca calacagim parcam olacagi icin cok fazla ugrastim sanirim. Ilk bolumu 5 kere yazdim mesela.
Ama iyi oldu sonuc. Bugun provasini yaptim ve Nota baskisi icin de kronometre tuttum. Cuma gunku Viyana’ daki ilk seslendirilis icin ;
19 dakika 23 saniye Sonat 4 bolumlu.
1- Istanbul sokaklarinda direnis geceleri
2- Gaz bulutunun sessizligi
3- Berkin Elvan
4- Umutlar hep yuregimizdedir

Fazıl Say – 07.05.2014

About Çetin Bayramoğlu

Şairim , insanım.
Bu yazı MÜZİK içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.